با دیناکالا آسان بفروشید و کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز نمایید!

لیست 26 اکسسوری جذاب برای خانم های خوشتیپ + تصاویر

اکسسوری جذاب برای خانم ها

استایل هر کسی به جزئیاتی نیاز دارد که بتواند متفاوت با بقیه جلوه کند و زیباتر به نظر برسد. وظیفه اکسسوری‌ها همین است؛ که به زیبایی استایل خانم‌ها کمک و جزئیات به جایی را به آن اضافه کنند . استفاده از هر نوع اکسسوری می تواند جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان آورد . ما در این مقاله قصد داریم بهترین اکسسوری هایی که هر خانم می تواند با استفاده از آنها استایلی زیباتر و جذاب تر داشته باشد را به شما معرفی کنیم .

فهرست بندی مطالب

اکسسوری چیست ؟

اکسسوری  (accessory ) به هر نوع لوازم جانبی به غیر از پوشاک که افراد می توانند در کنار لباس های خود استفاده کنند را اکسسوری می گویند .  اکسسوری در صنعت مد و پوشاک استفاده از اکسسوری در قرن بیست و یکم رواج یافت. در زبان انگلیسی اکسسوری یعنی با اضافه کردن یک شیء به شیء دیگر آن را مفیدتر، زیباتر یا کاربردی‌تر جلوه دهیم. در حوزه مد و پوشاک اکسسوری یعنی وسایل ثانویه و جانبی که در کنار لباس‌های پوشیدنی استفاده می‌شود. اکسسوری باعث برجسته نشان دادن استایل هر فردی می شود . همچنین استفاده از اکسسوری مناسب می تواند نقاط ضعف افراد را بپوشاند .

 

 

انواع اکسسوری ؟

به طور کلی اکسسوری ها به دو دسته تقسیم می شوند .

دسته ی اول : اکسسوری های قابل حمل

دسته ای دوم : اکسسوری های پوشیدنی

اکسسوری های قابل حمل یا حمل شونده ، به لوازمی گفته می شود که فرد می تواند آنها را همراه با خود حمل کند . مانند : کیف دستی ، کیف ، عینک ، چتر و …

اکسسوری های پوشیدنی ، به لوازمی گفته می شود که فرد ان را بر تن می کند مانند : چکمه ، کت ، کمربند و …

لیست 26 اکسسوری جذاب برای خانم های خوشتیپ

1- روسری سر

شما می توانید از روسری در مجالس و  مهمانی ها و همچنین در خانه خود به خوبی استفاده کنید . این نوع روسری های سر معمولاً بلند هستند و می توانند و علاوه بر اینکه از سر و موهای شما مراقبت می کنند بلکه باعث زیباتر شدن استایل شما می شود . روسری های سر معمولاً دو نوع می باشند . نوع اول روسری هایی هستند که سر و موها را کاملاً می پوشاند و در واقع برای همین کار طراحی شده اند . نوع دوم روسری هایی هستند که باعث می شود کمی از موهای شما نمایش داده شود . شما می توانید با استفاده از سلیقه شخصی خود یکی را انتخاب کنید .

ادامه مطلب  انواع آستین زنانه | 15 مدل آستین شیک برای لباس های زنانه

 

 

2- کیف های هندسی 

مدل کیف های هندسی یک پدیده تازه و جدید برای استفاده در فصل های  بهار و تابستان می شود . این مدل کیف همان طور که از اسمش پیداست ، شش ضلعی می باشد و شما می توانید آن را همراه یک شلوار جین و یک کت ساده استفاده کنید .

 

 

3- استفاده از جواهرات مدل حیوانات

اکنون, جواهرات مدل حیوانات به عنوان یکی از گرایش‌های مهم لوازم زنانه در بهارو تابستان محسوب میشود . این یک سبک خاص است که امروزه بسیاری از خانم ها از آن استفاده می کند . به عنوان مثال در شکل زیر یک گوشواره با مدل دایناسور را مشاهده می کنید که چور یک استایل ساده را به یک استایلی شیک و خاص تر تغییر داده است .

 

 

4- استفاده از کیف مدل حیوانات

در مجموع کیف ، انواع و مدل مختلفی دارد که امروزه استفاده از کیف هایی که یک حیوان روی آن حکاکی شده باشد از جذابیت ریادی برخوردار است .  این نوع کیف ها معمولا اسپرت و مجلسی هستند و در نوع خود متفاوت هستند و هر خانمی می تواند از آنها برای خود انتخاب کند.

 

 

5- کُت چرمی

داشتن یک کت چرم شیک می تواند به بهبود استایل خانم ها کمک کند . با استفاده از کت چرم می توانید با خیال راحت در مراسامات و جلسات شرکت کنید . مخصوصاً زمانی که سن خانم ها افزایش پیدا می کند داشتن یک کت چرم بسیار می تواند واجب باشد . کت چرم را می توان هم با استایل رسمی و هم با استایل غیر رسمی و اسپرت بر تن کرد .

ادامه مطلب  نکاتی برای خرید ست لباس زیر زنانه + 8 نکته

 

 

6- ساعت

یک ساعت لوکس لوازم جانبی ضروری برای هر خانمی است. آنها پیچیده و کلاسیک هستند و شخصیت شما را به نمایش می گذارند. با انتخاب بسیاری از مارک های ساعت ، دستیابی به این که چه کسی چه چیزی را ارائه می دهد ، می تواند چالش برانگیز باشد . استفاده از یک ساعت مچی زیبا و شیک در استایل، حکم دستنبند و اکسسوری زنانه دارد.

 

 

7- رژ قرمز رنگ

استفاده از رژ در میان خانم ها بسیار شایع است . مگر می شود خانمی علاقه به رژ نداشته باشد ، مخصوصاً رژ قرمز !! رژ قرمز رنگ برای هر نوع پوستی مناسب است و چهره ی شما را جذابتر نشان می دهد . رژ لب در واقع یکی از مهم‌ترین اجزای استایل است و رنگ قرمز آن یکی از محبوب‌ترین و شاخص‌ترین لوازم آرایشی است که کاربرد زیادی میان خانم‌ها دارد.  رژ قرمز مناسب برای هر مکان و هر نوع استایلی می باشد . داشتن یک رژ قرمز در لوازم آرایشی خانم ها یک امر حیاطی است .

 

 

8- تی شرت سفید

در فصل بهار و تابستان یکی از بهترین آیتم هایی که می تواند استایل اسپرت و راحتی را در حین جذاب بودنش به ارمغان آورد، تیشرت ها می باشند . مخصوصاً اگر رنگ آن هم سفید باشد . تی شرت سفید با هر نوع پوستی ست می شود و فرقی نمی کند پوستی سیاه داشته باشید یا سفید ، در هر صورت تی شرت سفید یک گزینه ایده آل برای هر خانمی است . با شلوار جین، دامن و شلوارک هم به خوبی سِت می‌شود | حتماً بخوانید : نوع پوست شما چیست + روش درمان

 

 

9- عینک آفتابی

گرچه ممکن است عادت داشته باشید که از ضد آفتاب استفاده کنید ، اما به همان اندازه مهم است که از یک عینک آفتابی برای محافظت از چشم خود استفاده کنید. سایه های مناسب می توانند چشم شما را در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت کنند. طبق آکادمی چشم پزشکی آمریکا (AAO) ، این می تواند خطر بیماری شما مانند آب مروارید ، سرطان چشم و برف کوری را کاهش دهد. عینک آفتابی علاوه بر محافظت از چشم ، نقش بسیار مهمی در جذابیت فرد هم دارد . با یک عینک آفتابی مناسب و زیبا ، هم از چشمانتان محافظت کنید و هم استایلی جذاب داشته باشید .

ادامه مطلب  از بین بردن چین و چروک صورت با 6 ماسک طبیعی

 

 

10 – استفاده از صندل های مدل حیوانات

در فصل های بهار و تابستان ، کفش ها و صندل های فانتزی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید . طراحان مد و لباس معمولاً از طرح های حیوانات بر روی هر نوع لباس و اکسسوری برای جذابیت بیشتر آن محصول استفاده می کنند ، این بار نوبت به صندل رسیده است .  در شکل زیر یک صندل پاشنه بلند زنانه را مشاهده می کنید که با اضافه شدن بال های پروانه در قسمت عقب آن باعث به وجود آمدن یک شکل خاص و جذاب شده است .

 

 

11 – از مروارید استفاده کنید

جواهرات مروارید را با کمی دقت و سلیقه می توان به صورت ترکیبی با دیگر جواهرات زینتی به شرط این که خیلی شلوغ و براق نباشند استفاده کرد. مروارید راه خوبی است که به راحتی پوشیدن هر نوع لباس رسمی را آسان می‌کند .

 

 

12- استفاده از گردنبند مروارید بلند

گردنبند مرواریدی از انواع جواهرات کلاسیک و جذاب است که برای هر مجلسی مناسب می باشد همچنین این طرح گردنبند دارای درخشش و زیبایی خاصی است و شما می توانید از آن در مهمانی ها و مجالس غیر رسمی و رسمی استفاده نمایید.

 

 

13 – از کیف دستی با برچسب عشق استفاده کنید

کیف های دستی یکی از رایج ترین اکسسوری های قابل حمل برای خانم ها محسوب می شود . در این عکس یک کیف دستی با سنبل عشق را مشاهده می کنید که چه قدر جذاب و زیباست .

ادامه مطلب  چگونه جوان تر به نظر برسیم + 20 نکته مهم (برای آقایان)

 

 

14 – از کفش با برچسب عشق استفاده کنید

روند عشق برچسب حتی در این فصل بهار مد به کفش مهاجرت کرده است ، همانطور که در اینجا دیده می شود.

 

 

15 – استفاده از کیف های شفاف

خیلی ها دوست ندارند که افراد اشیای داخل کیفشان را رویت کنند ، اما در این عکس این گونه بنظر می رسد که طراحان امروزی ، کیف هایی را طراحی کرده اند که اشایای داخل آن برای افراد قابل مشاهده باشد . اما این مدل کیف نمی تواند آن چنان درست و منطقی باشد .

 

 

16- استفاده از چکمه های شفاف

اخیراً کفش هایی با مدل متفاوت وارد بازار شده اند که به انها کفش های شفاف می گویند . این مدل کفش ها در میان هنرمندان و سلبریتی ها از محبوبیت خاصی برخوردار است به همین خاطر است که خیلی ازآنها از این مدل کفش بسیار استفاده می کنند . کفش های شفاف، مدل جدید تابستان امسال است که توسط نویسندگان مجله ووگ به “کفش های هیچی” معروف شده اند.

 

 

17کفش های مدل میوه

شاید کمی عجیب باشد اما امروزه کفش هایی با طرح میوه توانسته است محبوبیت زیادی را به خود جذب کند . راه رفتن با کفش با کفشی با تم میوه می تواند کمی عجیب اما جذاب باشد . در شکل زیر یک مدل کفش با مدل هندوانه مشاهده می کنید .

 

 

18- کیف با طرح میوه

شاید تا بحال کیف های خلاقانه و جالب زیاد دیده باشید ، که یکی از آنها کیف هایی با مدل میوه هستند . با یک کیف دستی میوه ای الهام بخشنده به لباس های مد بهاری خود اضافه کنید.

 

 

19- از دو گردنبند استفاده کنید

استفاده از جواهرات یک روند کلیدی است که شما می‌خواهید در مورد این بهار بدانید. برای پوشاندن گردن‌بند, با یک قطعه مورد علاقه شروع کنید, . شما می توانید از یک مدل گردنبند طرح مروارید یا یک گردن بند ساده بلند استفاده کنید . بعد از اینکه مدل مناسب را انتخاب کردید ، می توانید برای بهتر شدن استایلتان یک گردنبند دیگر به ان اضافه کنید .

ادامه مطلب   انواع صندل زنانه + نحوه ست کردن صندل زنانه

 

 

20- از چند دستبند استفاده کنید

اگر شما جزء آن دسته از خانم هایی هستید که به دستبند علاقه زیادی دارید و به زیبایی دستانتان اهمیت می دهید ، پیشنهاد ما به شما این است که از دو یا چند دستبند روی هم استفاده کنید . برای بهتر جلوه دادن دستبند های شما ، یک دستبند به عنوان دستبند اصلی انتخاب کنید که از لحاظ رنگ بندی و مدل با بقیه تفوات داشته باشد ، سپس دست بند هایی با مدل دیگر به ان اضافه کنید . برای اینکار می تواندی از انواع دستبند مانند : طلا ، نقره و بدل استافاده کنید .

 

21- کیف های دستی  طرح دار

کیف های دستی هم یکی از رایج ترین اکسسوری در بین خانم ها محسوب می شود . داشتن ک کیف دستی می تواند شما را در مجالس و مهمانی ها بسیار جذاب تر کند . یک کیف شگفت‌آور می‌تواند به راحتی می‌تواند ظاهر شما را دگرگون کند | بیشتر بخوانید : قواعد انتخاب لباس مهمانی + 3 نکته‌ی مهم

 

 

22 – گوشواره های کریستالی

در هر صورت ، گوشواره های بزرگ کریستالی چیز قطعی در لوازم جانبی زنان می باشد.در عکس زیر تماشا خواهید کرد که یک جفت گوشواره کریستالی مربعی شکل چه تاثیری روی استایل می گذارد . برای بهتر شدن این سبک کلاسیک می توانید از این گوشواره ها با یک شلوار جین استفاده کنید .

 

 

23 – گوشواره های بلند

این مدل های گوشواره بسیار زیبا هستند و به چهره شما زیبایی خاصی می بخشند. چنانچه فرم صورتتان مربعی می باشد به شما پیشنهاد می کنیم که از گوشواره های آویز و بلند استفاده کنید.

 

 

24- کلاه

بصورت غیر قابل انکاری، کلاه بهترین چیزیست که در کمد خانم‌های مد روز پیدا می‌شود. اکسسوری که به شما ظاهری خونسرد و شیک می‌دهد، یک کلاه کلاسیک است. کلاه‌ها جزء انکار ناپذیری برای خانم هایی هستند که در خرید کردن، وسواس دارند. استایلتان را با یک کلاه کلاسیک، شیک تر کنید.

ادامه مطلب  طرح گردنبند برای خانم ها | با 16 مدل گردن بند شیک آشنا شوید

 

 

25- کمربند

یک کمربرند مناسب علاوه بر زیابیی می تواند به استایل شما فرم حالت شنی دهد که این امر قطعاً در استایل شما تاثیر بسزایی دارد . کمربند را منتناسب با مدل لباس می توانید در انواع مختلف مدل و رنگ تهیه کنید | بیشتر بخوانید : بهترین شلوار جین برای فرم بدنتان

 

 

26- کفش تخت

کفش تخت یکی از مرسوم‌ترین و پرطرفدارترین انواع کفش است که همه‌ی رده‌های سنی طرفدار آن هستند. این نوع از کفش مناسب برنامه‌های روزمره، مهمونی‌ها و محل کار است و در انواع طراحی و رنگ تولید شده‌اند.


سخن اخر

استفاده از اکسسوری به شما شخصیتی جذاب تر هدیه می کند و استایلی جالب تر از شما را به رخ می کشاند . استفاده از اکسسوری های مناسب می تواند استایل شما را تکمیل کندو به تیپ شما شادی و نشاط بخشد . از اکسسوری هم همانند دیگر چیز ها ، اگر در آن افراط شود ، نه تنها باعث جذابیت شما نمی شود بلکه تاثیر منفی بر روی تیپ و استایل شما می گذارد . چند نکته وجود دارد که باید در هنگام خرید و استفاده از اکسسوری توجه داشته باشد :

از اندازه های مناسب استفاده کنید

از رنگ های مناسب استفاده کنید

هماهنگ کنید

نظم داشته باشید

 

مطالب مرتبط

 

 

منبع : tpexmag

دسته بندی آرایش و زیبایی استایل خانم ها مد و پوشاک
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت