با دیناکالا آسان بفروشید و کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز نمایید!

16 لباسی که آقایان نباید هرگز بپوشند | نکات لباس پوشیدن آقایان

لباس هایی که آقایان نباید بپوشند

نکات لباس پوشیدن آقایان ؟ بخش مهمی از خوشتیپی آقایان برمیگردد به نحوه انتخاب لباس،یعنی اگر شما بدانید چه لباسی انتخاب کنید و آن را چگونه ست کنید به نوعی به خوشتیپی نزدیک میشوید . شاید تا بحال با خود چندین بار فکر کرده اید که چگونه برخی از مردان انقدر خوش تیپ هستند ؟! شاید با خود فکر می کنید چه نوع راز و رمزی در این خوشتیپی آنها نهفته است که شما از آن بی خبر هستید ؟!

اگر چنین افکاری به دنبال شماست ، در پاسخ به این افکار به شما یک نکته می گویم : مردان خوش تیپ از برخی لباس ها دوری می کنند و هرگز به سمت آنها نمی روند ، شاید تنها راز خوشتیپی آنها همین باشد . همیشه پوشیدن لباس های پر زرق و برق مد روز نیستند ، همیشه بهترین و گران ترین برند ها آقایان را خوشتیپ نمی کند . حالا شاید بخواهید بدانید منظور من کدام نوع از لباس هاست ؟! برای اینکه بدانید مردان خوش تیپ باید از چه نوع لباس هایی اجتناب کنند ، تا آخر این مقاله ما رو همراهی کنید .

فهرست بندی مطالب

نکات لباس پوشیدن مردان

1- از عطر زیاد استفاده نکنید

برخی از افراد هستند که حس بویایی ضعیفی دارند ، یعنی زمانی که می خواهند به میهمانی بروند ، یک شیشه عطر را به خود اسپری می کنند و چون بویی به مشام آنها نمی رسد ، مدام اینکار را انجام می دهند .  آنها فکر می کنند هر چقدر اسپری زیاد تری به خود بزنند ، بوی بهتر و خوشایندتری را بروز می دهند . در صورتی که این گونه نیست ، زدن اسپری و عطر زیاد نه تنها باعث جذابیت و خوشتیپی شما نمی شود ، بلکه باعث می شود دیگران از شما دورتر شوند .

عطر زدن نکات زیادی دارد که شما باید آنها را بدانید . برخی از افراد هستند که وقتی با آنها معاشرت می کنید ، اولین چیزی که نظر شما را جذب می کند ، بوی عطر آنهاست . آنها از عطر های برند و گران قیمت استفاده نمی کنند ، آنها یک شیشه عطر را روی خود اسپری نمی کنند ، بلکه آنها فوت و فن استفاده از عطر را می دانند . زیاد عطر زدن نمی تواند بوی خوشایندی به شما تحمیل کند ، بلکه باعث می شود دیگران از شما فراری شوند . در این خصوص 2 نکته مهم عطر زدن درست را برای شما بیان می کنم :

نکته 1 : عطر را به کدام قسمت بدن بزنیم بهتر است ؟

بهترین قسمت برای عطر زدن ، قطعاً نبض است . به این دلیل که این قسمت جزء گرم ترین نقاط بدن محسوب می شود و می تواند آن را پخش کند . بنابراین گردن، سینه، شانه و مچ دست بهترین نقاط برای این منظور شناخته شده اند . البته نیازی نیست به تمام این قسمت هایی که نام برده شد عطر بزنید ، بهترین حالت این است که به دو نقطه بدنتان عطر بزنید . مثلاً گردن و روی مچ دست

ادامه مطلب  راهنمای خرید تیشرت مردانه + 11 نکته

نکته 2 : چگونه عطر بزنیم ؟

  •  بعد از استحمام زمان بسیار مناسبی برای عطر زدن می باشد .
  •  زمانی که می خواهید عطر را اسپری کنید ، شیشه را در فاصله ی 10 تا 10 سانتیمتری از خود نگه دارید .
  •  زیاد اسپری نکنید ، بهترین تعداد اسپری 3 بار می باشد .
  • نکته آخر که اکثرا دچار اشتباه می شوند ، بعد از اینکه به بدن خود عطر می زنند شروع به مالیدن پوست خود می کنند که این کار اشتباهی است .

 

لباس هایی که آقایان نباید بپوشند | عطر زیاد استفاده نکنید

 

 

2- از لباس هایی که دارای آرم و لوگوی بزرگ هستند ، اجتناب کنید

یکی از لباس هایی که آقایان نباید بپوشند ، لباس‌هایی هستند که لوگوی نشان تجاری روی آن هک شده است ،  یک حرکت بازاریابی هوشمندانه آن برند برای فروش بیشتر است  . شما یک بیلبورد متحرک برای تبلیغ آن برند نیستید ! برخی از چهره های مشهور در جهان هستند که از این گونه لباس های آرم دار استفاده می کنند ، اما آنها به ازای پوشیدن آنها ، مبالغ هنگفتی از صاحبان آن برند دریافت می کنند به این دلیل که آن برند را تبلیغ می کنند .  اما آیا شما هم در قبال پوشیدن لباس های لوگو دار و آرم دار ، پولی دریافت می کنید ؟؟ !! همچنین لباس های آرم دار بسیار گران تر از لباس های ساده است ، یعنی شما پول بیشتر می دهید که آن برند را رایگان تبلیغ کنید . !

من نمی خواهم مارک ها بگویند که من کی هستم . همه مارک ها دارای یک معنا و مجموعه ای از ارزشها هستند. من ترجیح می دهم شخصاً از طریق کارهایی که انجام می دهم نشان دهم که هستم. پوشیدن لباس هایی که دارای آرم و لوگو هستند در برخی از موقعیت ها می تواند آنچنان بد هم نباشد . به عنوان مثال : اگر اهل ورزش کردن هستید ، اگر هر روز به باشگاه ورزشی می روید ، این گونه لباس های می تواند مناسب باشد . اما اگر می خواهید در مجالس و مراسمات یک فرد خوش تیپ و جذاب باشید ، تا حد ممکن از لباس های لوگودار استفاده نکنید .

 

لباس هایی که آقایان نباید بپوشند | لباس های آرم دار را فراموش کنید

 

 

3- برای پوشیدن شلوار از رنگ های جیغ استفاده نکنید

انتخاب رنگ مناسب در به وجود آمدن یک استایل شیک بسیار حائز اهمیت است . گاهی اوقات انتخاب یک رنگ مناسب لباس می تواند چهره ی استایل شما را دگرگون کند . پس باید به این نکته بسیار توجه کنید .

انتخاب شلوار مناسب برای آقایان بسیار ضروری است ، زیرا اگر شلواری نامناسب داشته باشید ، دیگر فرقی نمی کند بهترین کت را برتن کرده باشید ، یا  بهترین کفش ها را به پا کرده باشید ، در هر صورت انتخاب یک شلوار نامناسب می تواند استایل شما را نابود کند . برای خرید شلوار اولین نکته ای که حائز اهمیت است ، انتخاب رنگ مناسب است . نیازی نیست برای هر لباسی یک نوع شلوار خریداری کنید ، بلکه شما می توانید شلواری را خریداری کنید که با هر نوع لباسی به راحتی ست می شود .

ادامه مطلب  نکات خرید روسری + انواع قواره روسری + انواع جنس روسری

سه رنگ شلوار وجود دارد که به راحتی با تمامی لباس ها و رنگ ها ست می شود ، رنگ مشکی ، طوسی و کرم . این رنگ ها جزء بهترین و مناسب ترین رنگ های شلوار به شمار می روند که شما می توانید از آنها استفاده کنید . اگر رنگ و نوع مناسبی از این شلوارها را انتخاب کنید ، می‌توانید با همه لباس‌ها و تیپ‌های اسپرت بپوشید.

 

لباس هایی که آقایان نباید بپوشند | شلوار جیغ استفاده نکنید

 

 

4- کفش نوک تیز را کنار بگذارید

مشکلات پا بدترین مشکلات هستند – از هر کسی که با آن‌ها مبارزه می‌کند بپرسید و به شما خواهند گفت که درد پا تقریباً همه چیز را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . برخی از کفش ها هستند که می توانند به پاهای شما آسیب وارد کنند که یکی از رایج ترین آنها کفش های نوک تیز می باشند . در قدیم شاید پوشیدن کفش های نوک تیز بسیار رایج بود و جزئی از استایل یک مرد خوش تیپ به حساب می رفت ، اما امروزه پوشیدن این گونه کفش ها نمی تواند یک مرد را جذاب و خوشتیپ کند .

این نوع کفش ,  فضای کافی برای انگشتان پاهای شما باقی نمی‌گذارد که همین امر موجب اذیت شدن انگشتان پا می شود . طبق گفته ” اندرو شاپیرو ” علاوه بر انگشت شست و پنجه پا, کفش‌های نوک‌تیز نوک‌تیز, می‌توانند باعث ایجاد التهاب و التهاب عصبی بین انگشتان پا شوند . این نوع کفش می‌تواند علاوه بر اینکه به شکل و فرم پاها آسیب برساند  بلکه  تاول و تورم دردناک را هم می تواند به شما تحمیل کند .

 

 

5- از شلوار چسبان استفاده نکنید

امروزه بسیاری از آقایان علاقه ی زیادی به پوشیدن شلوارهای جذب دارند و زیبایی استایل خود را در پوشیدن شلوار های جذب و تنگ می دانند ، در صورتی که این باور می تواند غلط باشد . پوشیدن شلوار تنگ و جذب دارای معایبی هم از لحاظ پزشکی و هم از لحاظ غیر پزشکی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم .

معایب شلوار جذب از لحاظ غیر پزشکی :

  • اگر شما یک فرد لاغر اندام باشید ، پوشیدن شلوار تنگ می تواند شما را به آب نبات چوبی شباهت دهد.
  • نشستن و راه رفتن را برای شما سخت می کند .
  • باعث کوتاه تر نشان دادن پاها می شود .
  • نقاط ضعف بدنتان را نمایان می کند .

معایب شلوار جذب از لحاظ پزشکی :

  • لباس های تنگ تعریق طبیعی بدن را دچار مشکل می کند.
  • لباس های تنگ عفونت های بدن را افزایش می دهد.
  • پوشش های تنگ بدن را خسته می کند.
ادامه مطلب  بهترین برند کفش مخصوص دویدن { 20 برند معروف و مشهور } که باید بدانید

لباس هایی که آقایان نباید بپوشند | شلوار چسبان استفاده نکنید

6- از لباس گشاد استفاده نکنید

پوشیدن لباس هایی که برای شما خیلی بزرگ و گشاد هستند نمی تواند جالب باشد . اهمیت یک تناسب خوب را درک کنید و لباس‌هایتان را تغییر دهید تا کاملاً متناسب با شما باشد . اگر هزینه کردن برای شما امکان پذیر است بهتر است برخی از لباس های خود را مثلاً شلوار و پیراهن به دست یک خیاط ماهر بسپارید و از آن بخواهید لباسی کاملاً متناسب برای شما آماده کند .

 

لباس هایی که آقایان نباید بپوشند | لباس گشاد استفاده نکنید

7- از صندل کمتر استفاده کنید

هرسال با نزدیک شدن به فصل تابستان، بازار کفش های روباز و دمپایی لاانگشتی بیشتر می شود اما باید نسبت به استفاده از آنها تجدید نظر کرد چرا که به گفته متخصصان، پوشیدن این پاپوش ها به ویژه برای مدت طولانی، باعث التهاب تاندون ها و بدشکلی انگشتان پا می شود .

صندل از لحاظ شکل ظاهری نمی تواند یک استایلی جذاب و شیک برای شما باشد . اگر دوست دارید استایلی جذاب داشته باشید تا حد ممکن از پوشیدن صندل خودداری کنید .  علاوه بر زیبایی ، صندل از لحاظ پزشکی هم می تواند باعث آسیب دیدن شما شود . در ادامه به برخی از مضرات پوشیدن صندل اشاره می کنم :

  • افرادی که دچار بیماری دیابت هستند ، نباید از صندل استفاده کنند زیرا کوچک‌ترین بریدگی و خراش پا در آن‌ها می‌تواند منجر به عوارض جبران‌ناپذیری گردد.
  • صندل از پای شما محافظت نمی کند و ممکن است باعث : ضربه های شدید ، خشکی و ترک پاشنه پا و پیچ خوردگی پا شود .
  • صندل ها باعث به وجود آمدن فشار زیاد بر تاندون های پا می شود .
  • صندل ها باعث می شود عضلات شما کشیده شود .
  • صندل می تواند بر عملکرد راه رفتن شما تاثیر منفی بگذارد .

همچنین استفاده از صندل برای آقایان می تواند در برخی موقعیت ها مورد استفاده قرار بگیرد که می تواند برای شما آنقدر هم بد نباشد . مثلاً راه رفتن کنار دریا _ استفاده از آن در استخر _ استفاده از صندل در خانه و یا هتل و برخی از مسافت های کوتاه می تواند مورد استفاده قرار گیرد .

لباس هایی که آقایان نباید بپوشند | صندل استفاده نکنید

8- جوراب سفید و کهنه نپوشید

جوراب یک نوع پوشش ضروری برای هر فرد محسوب می شود . مطمئناً همه ی آقایان در کمد لباسی خود چندین جوراب با طرح ها و رنگ های مختلف دارند . بسیاری از مردان به دلیل اینکه جوراب یک نوع پوشش تقریباً مخفی بحساب می آید ، زیاد به آن اهیت نمی دهند و هر نوع رنگ و طرحی را به پا می کنند و شاید برای خیلی ها اصلاً مهم نباشد که جوراب کهنه است یا تازه ! به هرحال جوراب آنچنان باید و شاید مورد توجه بسیاری  از آقایان قرار نمی گیرد .

ادامه مطلب  پیراهن زنانه | لیست 14 نوع پیراهن زنانه برای خانم های خوش سلیقه

اما باید این نکته را در نظر داشته باشید ، استفاده از جوراب های کهنه و سفید رنگ به راحتی یک استایل شیک و زیبا را نابود می کند . آیا پوشیدن جوراب اسپرت سفید همراه با کت و شلوار کار خوبی است ؟ ! پس بهتر است در وحله ی اول جوراب های کهنه و پاره ی خود را دور بیندازید . سپس  زمانی که برای خرید جوراب وارد مغازه ای شدید ، از فروشنده بخواهید جورابی به رنگ های مشکی و یا سرمه ای به شما معرفی کند

 

 

9- شلوار های بلند استفاده نکنید

استفاده از شلوار های کوتاه و یا بلند می تواند تیپ شما را شلخته و بهم ریخته نشان دهد . معمولاً زمانی که شما شلواری خریداری می کنید ، اندازه آن برای شما بلند است . بهتر است در این مواقع از خاط بخواهید اندازه دقیق شما را به دست آورد . بهترین اندازه شلوار ، شلواری است که لبه ی آن تا روی کفش باشد ، نه بیشتر و نه کمتر .

 

 

10- از لباس هایی با آستین های بسیار بلند استفاده نکنید

آستین کت بخش مهمی از تیپ رسمی آقایان را تشکیل می‌دهد؛ اما شاید شما هم به این موضوع پی برده باشید که متأسفانه تنها عدۀ اندکی از آقایان محترم به اندازۀ مناسب آستین کت دقت می‌کنند و اگر آستین‌شان در اندازۀ مناسبی قرار ندارد به خیاط مراجعه می‌کنند. .

اندازۀ مناسب برای آستین کت، بالای استخوان مچ دست است. آستین باید طوری روی دست قرار بگیرد که حدود ۳ سانتی‌متر (۱٫۲ اینچ) از آستین پیراهن زیر کت را نمایان کند. تقریبا هر خیاط ماهری می‌داند که اندازۀ آستین کت باید چگونه باشد. پس به آستین کت‌تان دقت کنید و اگر بلندتر از حد استاندارد است، حتما به خیاط مراجعه کنید.

 

لباس هایی که آقایان نباید بپوشند | لباس آستین بلند استفاده نکنید

 

 

11- پیراهنتان را روی شلوار قرار ندهید

استفاده از پیراهن روی شلوار کار جالب و مناسبی به نظر نمی رسد و باعث بی نظمی در فرم استایل شما می شود . زمانی که یک پیراهن رسمی به تن می کنید بهترین حالت پوشیدن آن زیر شلوار است ، به ان دلیل که هم استایل شما را رسمی تر می کند و هم به استایل شما نظم می بخشد . اگر هم قصد دارید از پیراهنتان روی شلوار استفاده کنید ، بهتر است از پیراهن هایی با قد کوتاه استفاده کنید .

 

 

12- اجازه ندهید زیر پیراهنی شما نمایان شود

نمایان شدن زیر پیراهنی اصلاً کار پسندیده ای نیست . اگر فردی هستید که قصد باز گذاشتن اولین دکمه پیراهن خود را دارید ، بهتر است یا از زیرپیراهنی استفاده نکنید و یا اینکه از زیر پیراهن های یقه هفت و رکابی در این زمینه استفاده کنید .

 

لباس هایی که آقایان نباید بپوشند | زیر پوش استفاده نکیند

 

 

13- از اکسسوری ها بیش از حد استفاده نکنید

ادامه مطلب  مراقبت از کیف چرم با 14 نکته

استفاده از اکسسوری و لوازم تزئینی گاهی می تواند موجب شود تیپ شما شیک تر و خاص تر بنظر برسد اما در استفاده از آن نباید زیادره روی کنید . از تعدادی محدود از اکسسوری در استایلتان استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیایند  . به عنوان مثال اگر از انگشتر استفاده می کنید ، قرار نیست تمام انگشتان دست خود را با انگشتر پر کنید ، استفاده از یک انگشتر شیک می تواند بهتر و جذاب تر بنظر برسد .

 

 

14- از ساعت استفاده کنید

این لوازم جانبی پر طرفدار می‌تواند ساده‌ترین حالت را برای داشتن یک استایل جذاب ایجاد کند . فرصت بهبود سبک خود را با انتخاب یکی از انواع مختلف ساعت‌ها از دست ندهید .

 

لباس هایی که آقایان نباید بپوشند | ساعت استفاده کنید

 

 

15- گذاشتن عینک آفتابی روی سر

نمی توانیم بگوییم که اگر عینک آفتابی تان را روی سرتان بگذارید ظاهر بدی خواهد داشت اما بدون شک ظاهر موهایتان را خراب خواهد کرد. علاوه بر این،  اگر سر شما بیش از حد بیضی شکل باشد، چنین کاری این شکل بیضی سر را بیشتر تقویت می کند که اصلاً خوشایند نیست. عینک آفتابی تان را در جیب روی سینه قرار داده یا از دکمه های یقه پیراهنتان آویزان کنید.

 

 

16- اسکناس های خود را در جیب قرار ندهید 

نگه داشتن سکه و اسکناس در جیب نمی تواند کار جالبی برای مردان خوش تیپ باشد . بهترین راه حل این است که یک کیف دستی و یا کیف پول چرمی خریداری کنید و اسکناس های خود را درون آن نگه داری کنید . داشتن یک کیف پول چرم برای آقایان خوش تیپ و خوش استایل بسیار ضروری است . همچنین شما می توانید علاوه بر اسکناس ، انواع کارت بانکی ، خودکار و حتی گوشی موبایل خود را درون آن بگذارید .

 

 

ترفندهای شیک پوشی برای لباس پوشیدن آقایان

  • کت های دو دکمه بخرید. این نوع کت ها شما را لاغرتر نشان می دهد و پیراهن و کراوات تان هم بهتر به نظر می رسد.
  • نباید سایز کت و شلوارتان زیاد بزرگ باشد. سرشانه های کت تان باید جذب شانه هایتان باشد. نه بزرگتر از شانه هایتان. از خیاطتتان بخواهید که قد آستین کت تان تا مچ تان باشد نه اینکه تا شستتان. و از او بخواهید که شلوارتان زیاد گشاد و بلند نباشد که زیر پاشنه پایتان برود.
  • به نوک تخته کفشتان کمی چرم بزنید. این کار باعث می شود عمر کفش تان زیاد شود.
  • جارختی های چوبی، کمد لباسهایتان را منظم و مرتب نشان می دهند. درصورتی که جارختی های فلزی زیاد مناسب نیستند.
  • اگر قصد خرید یک پلیور را دارید، یک پلیور خاکستری رنگ یقه هفت بخرید. این پلیور با یک پیراهن رنگ تیره در پاییز یا زمستان و با یک شلوار جین در بهار ست می شود.
  • کمربند مشکی با لباس خاکی رنگ و شلوار جین همخوانی دارد. کمربند مشکی تنها کمربندی است که همه آقایان باید داشته باشند.
  • کراوات های باریک تیره رنگ مردها را جوانتر و سردتر نشان میدهد. و برعکسِ کراوات های پهن، با کت و شلوار جین یا کت و شلوارهای دیگر مناسب است.
  • یک دست لباس رسمی و یک پیراهن مناسب با یقه ای تیز و زیبا داشته باشید.
  • یک شال گردن بلند و مشکی داشته باشید و منتظر نشوید تا دمای هوا زیر صفر برسد و آنوقت شال گردنتان را بیندازید. شال گردنتان را با پیراهن، یا کت تان ست کنید.
  • اگر می خواهید لباس هایتان عمر بیشتری داشته باشند، آنها را به خشک شویی بدهید یا با اتوی بخار آنها را اتو کنید.
  • اگر می خواهید جیب کتتان کمی پف داشته باشد باید از دستمال مربع شکلی استفاده کنید و مراحل زیر را روی آن اجرا کنید.
  • همیشه لباس محل کارتان را مرتب داخل کمدتان بچینید.
  • به خشک شویی تان بگویید لباس هایتان را بدون آهار شسته و خشک کند. شاید گران تر باشد اما می ارزد.
  • پیراهن طوسی رنگ با هر لباسی قابل ست کردن است. شما می توانید آن را زیر لباس تان، یا زیر کت یا حتی با یک پیراهن و یک کتانی بپوشید.
  • یک کیف دوشی داشته باشید. حتی اگر یک کیف دوشی ارزان را با یک پیراهن زیبا حمل کنید، شما را خوش تیپ نشان می دهد.
  • وقتی با پیراهن یا یک کت اسپرت عینک آفتابی می زنید، یک عینک دوردار انتخاب کنید.
  • کتانی را می شود با پیراهن ست کرد. اما مطمئن شوید که با آن زیبا به نظر می رسید. کراوات را کنار بگذارید و دنبال یک تی شرت، پیراهن یقه باز یا حتی یک ژاکت باشید.
ادامه مطلب  استایل زمستانی و پاییزی خانم ها + 8 استایل شیک زمستانی

 

 

سخن آخر

مد و فشن روز به روز در حال تغییر است . اگر می خواهید استایلی متفاوت و شیک داشته باشید باید اخبار مد و فشن را همیشه دنبال کنید . اما در خصوص مطالبی که در این صفحه ذکر شد می توانم به جرات بگم که این نکات همیشه درست هستند و هیچگاه قدیمی نمی شوند . ممنون که تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کردید ، امیدوارم این مطلب برای شما رضایت بخش بوده باشد . ما منتظر نظرات و انتقادات شما عزیزان هستیم .

 

مطالب مرتبط

 

 

منبع :

tpexmagrealmenrealstyle

دسته بندی استایل آقایان مد و پوشاک
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت