با دیناکالا آسان بفروشید و کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز نمایید!

راهنمای خرید تیشرت مردانه + 11 نکته

راهنمای خرید تیشرت مردانه

راهنمای خرید تیشرت مردانه ؟تیشرت یکی از پرطرفدارترین لباس در بین آقایان می باشد . تنوع بالا تیشرت می تواند خرید را برای ما سخت کند . به همین دلیل نکاتی وجود دارد که اگر آنها را رعایت کنید می توانید یک تیشرت مناسب خریداری کنید . برخی از نکاتی که شما باید حین خرید تی شرت به آن توجه کنید شامل :  رنگ ، طرح بندی ، سایز ، قیمت ,… می باشد . اگر بخواهیم برای تی شرت تعریفی لحاظ کنیم ، می توانیم بگوییم : تی شرت نوعی لباس راحتی است که معمولاً در مکان های غیر رسمی استفاده می شود . هرچند که در نگاه اول خرید تیشرت بظاهر ساده و راحت می‌آید، اما یک تیشرت مردانه شیک ویژگی‌هایی دارد که باید در هنگام خرید به این نکات دقت کرد در غیر این صورت تیشرت کاربرد کافی را برای شما نخواهد داشت و تنها با چند بار پوشیدن آن را کنار خواهید گذاشت.

از این رو در این مقاله سعی کردیم که راهنمای خرید تیشرت مردانه را در طی 11 نکته کامل و جامع  در اختیارتان قرار دهیم تا یک خرید آسان و به یادماندمی را تجربه کنید. پس تا آخر این مقاله ما رو همراهی کنید .

بیشتر بخوانید : نحوه ست کردن تیشرت مردانه پولو

 

فهرست بندی مطالب

راهنمای خرید تیشرت مردانه

1- به قیمت آن توجه کنید

قیمت تی شرت ها مختلف است به عبارتی هر چقدر کیفیت و جنس یک تیشرت بهتر باشد ، مسلماً قیمت آن هم بیشتر است . اما در مجموعه تی شرت جژء لباس های ارزان قیمت به حساب می آید . تیشرت ها دارای برند های مختلفی هستند که اگر قصد خرید تیشرت برند را داشته باشید ، باید هزینه ی بیشتری هم پرداخت کنید . با توجه به بررسی های به عمل آمده برندهایی همچون : آرمانی اکسچنج ، هـکت لاندن ، مانگو ، اچ اندام ، ویولتابای مانگو و … جزء برند هایی هستند که قیمت آنها نسبت به بقیه برندها کمی بالاتر است .

ادامه مطلب  لباس هایی که شما را قد بلند می کند + 10 لباس

 

به جنس آن توجه کنید - راهنمای خرید تیشرت مردانه

2- به جنس آن توجه کنید

تیشرت ها جنس های مختلفی دارند که رایج ترین آنها شامل : نخی و پنبه ، ژرسه ، مرینو و مارسلا است . در هنگام خرید توجه کنید که چه نوع جنسی با پوست شما سازگار است و خودتان بیشتر به کدام جنس علاقه دارید ، سپس نسبت به خرید تیشرت اقدام کنید . تیشرت هایی با جنس نخ معمولاً در بین افراد رایج تر هستند . اما در هر حال جنس را مد نظر قرار دهید و فقط به فکر ارزان بودن آن نباشید . هر لباس ارزانی باکیفیت نیست .

توضیحاتی در خصوص جنس تیشرت :

جنس نخ و پنبه : تیشرت هایی که از جنس نخ و پنبه تهیه شده اند ، بیشتر مناسب برای فصل گرم سال همچون تابستان و بهار هستند . به این دلیل که عرق را به خود جذب می کنند .

جنس ژرسه : تیشرت هایی با این نوع جنس معمولاً رنگ نمی دهند و بافت پارچه را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند .

جنس مرینو : جنس مرینو ضد تعریق بوده و بوی بد عرق را از شما دور می کند .

جنس مارسلا : تی شرت های سه دکمه ای طرح معروف لاگوست از جنس مارسلا یا پیکه هستند.

 

3- بهترین سایز را برای خود انتخاب کنید

هنگام خرید تیشرت به سایز آن توجه کنید . قبل از اینکه آن را خریداری کنید یکبار آن را بر تن کنید و مطمئن شوید که کاملاً اندازه فرم بدنتان است . از خرید تیشرت هایی که برای شما تنگ یا گشاد است اجتناب کنید . اندازه آستین نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشد . اندازه سرشانه ها را در نظر بگیرید که فیکس بدنتان باشد .

 

به یقه تیشرت توجه کنید - راهنمای خرید تیشرت مردانه

 

4- به یقه تیشرت توجه کنید

تیشرت ها دارای یقه های مختلفی هستند از جمله : یقه گرد ، یقه هفت ، یقه ایستاده و یقه سه دکمه . شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و همچنین نوع مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید ، یکی از یقه ها را انتخب کنید .

ادامه مطلب  جذب کردن خانم ها با 10 استایل شیک

به عنوان مثال : اکثر ورزشکاران بخصوص بدنسازان معمولاً علاقه ی بیشتری به تیشرت هایی که دارای یقه هفت و گرد هستند ،دارند . همچنین نوع مکانی که می خواهید از آن تیشرت استفاده کنید هم مهم است . به عنوان مثل : اگر قصد استفاده از تیشرت در مهمانی ها را دارید ، بهتر است از تیشرت هایی استفاده کنید که یقه آن ایستاده و یا سه دکمه است . زیرا کمی رسمی تر بنظر می رسند .

 

5- پوشیدن تی شرت با شلوار جین یا کتان

شما می توانید تیشرتتان را با یک عدد شلوار جین مناسب بخوبی ست کنید . کسانی که قصد انتخاب استایلی اسپورت را دارند ، این استایل می تواند برای انها بسیار مناسب باشد . همچنین شما می توانید از شلوار کتان و پارچه ای هم استفاده کنید . اما برای اینکار باید تی شرتی را انتخاب کنید که کاملاً ظاهری ساده داشته و دارای یقه ایستاده یا سه دکمه است .

 

به رنگ آن توجه ویژه ای داشته باشید - راهنمای خرید تیشرت مردانه

6- به رنگ آن توجه ویژه ای داشته باشید

تی شرت یکی از رایج ترین و راحت ترین پوشش در بین آقایان می باشد . به همین دلیل ضروری است که آن را با دیگر لباس های خود بخوبی ست کنید . انتخاب رنگ مناسب قطعاً می تواند به بهبود استایل و ظاهر شما کمک کند . طبق نظرات کاربران ، پرفروش ترین و پرطرفدارترین رنگ ها میان آقایان برای خرید تی شرت به ترتیب عبارت اند از : سفید ، مشکی ، طوسی و سرمه ای هستند .

در خصوص رنگ سفید  : رنگ لباس سفید ، معمولاً مناسب برای هر نوع رنگ پوستی است و فرقی نمی کند پوست صورت سفید داشته باشید یا تیره … اگر سن بالایی دارید و علاقه به پوشیدن رنگ لباس روشن دارید ، بهترین رنگ می تواند برای شما سفید باشد .

ادامه مطلب  چگونه لباس بپوشید وقتی چاق هستید

در خصوص رنگ  مشکی : یکی از رنگ های محبوب در میان مردم که می تواند با هر نوع لباسی به راحتی ست شود، رنگ مشکی است . فرقی نمی کند جوان 20 ساله باشید یا پیرمرد 60 ساله . رنگ مشکی را همه دوست دارند .

در خصوص رنگ طوسی : طوسی رنگ خنثی است و می توانید با هر نوع لباسی آن را ست کنید . فقط یک عیب بزرگ دارد و آن هم این است که اگر زیاد عرق کنید ، عرق شما روی لباس کاملاً مشهود است .

در خصوص رنگ سرمه ای : به جای رنگ مشکی می توانید سورمه ای را انتخاب کنید که در کنار شلوار جین، ترکیب فوق العاده ای می بخشد.

 

تی شرت ساده بخریم یا طرح دار

7- تی شرت ساده بخریم یا طرح دار

تیشرت ها دارای انواع و اقسام زیادی می باشند . تیشرت های ساده و طرح دار هر کدام به نوعی دارای جذابیت هستند .

نمی شود با قاطعیت گفت تیشرت طرح دار بهتر است یا ساده ، زیرا کاملاً به سلیقه شخصی خود فرد برمی گردد . خیلی از افراد دنبال استایل های اسپورت و طرح دار هستند ، خیلی ها هم دنبال لباس های ساده . اگر قصد خرید تیشرت طرح دار را دارید ، سعی کنید از طریق گوگل از بهترین طرح ها دیدن کنید و هنگام خرید ، آن طرح را مد نظر خود قرار دهید . همچنین شما می توانید طرح مد نظر خود را انتخاب کنید و به سراغ مغازه هایی که کارشان چاپ عکس روی لباس است بروید و طرح مد نظر خود را روی تیشرت چاپ کنید . اگر قصد خرید تیشرت ساده را دارید ، رنگ کفش و شلوار خود را مد نظر قرار دهید و یک تیشرت تک رنگ ساده را جهت خرید انتخاب کنید .

ادامه مطلب  11 طرح پیراهن مردانه + اصول پوشیدن پیراهن مردانه

 

 

8- انتخاب تی شرت متناسب با فرم بدن

تی شرت یقه هفت : اگر قسمت بالاتنه درشت و بزرگی دارید ، می توانید بخوبی از تیشرتهایی با یقه هفت استفاده کنید . زیرا بالاتنه ی شما را جمع و جور تر نشان می دهد .

تی شرت یقه گرد : اگر بالاتنه شما ظریف است ، می توانید از یک تیشرت با یقه گرد استفاده کنید . زیرا بالاتنه ی شما را بزرگتر و هیکلی تر نشان می دهد .

تی شرت یقه دار : تیشرت یقه دار ، به عبارتی پوشاننده ی عیب های شماست . به عنوان مثال : اگر فرم گردن شما مناسب نیست و یا شانه های افتاده ای دارید ، بهتر است از تیشرت های یقه دار استفاده کنید

 

9- در چه مکان هایی از تیشرت استفاده کنیم

اگر می خواهید استایلی جذاب تر داشته باشید ، بهتر است از تیشرت در مکان مناسب خود استفاده کنید . به عنوان مثال : اگر قصد رفتن به یک مصاحبه ی شغلی را دارید ، اصلاً مناسب نیست که با تیشرت به آن جا بروید . سعی کنید بیشتر در ملاقات های دوستانه و دورهمی ها از تی شرت استفاده کنید .

 

استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید

10- استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید

حالا که ظاهر و استایل شما با بر تن کردن یک تی شرت جذاب تر شده ، می توانید برای اینکه خوش تیپ تر شوید از اکسسوری هم استفاده کنید . بهترین اکسسوری هایی که می شود با تیشرت بخوبی ست کرد ، استفاده از ساعت و انگشتر است . یک ساعت شیک می تواند ظاهر شما را بسیار جذاب تر کند . اگر می خواهید تیپ شما اسپورت تر بنظر برسد ، می توانید رنگ تیشرت خود را با رنگ ساعت ست کنید .

 

11- نحوه شستشوی تیشرت مردانه

بهترین روش برای شستشوی تیشرت ، شستشو با دست است . شستشو با ماشین لباسشویی باعث کاهش عمر تیشرت شما می شود . بعد از شستشوی تیشرت ، لازم نیست آن را بچلانید . اینکار باعث بوجود امدن چین و چروک روی آن می شود ، بهتر است آن را به همان شکل اولیه خود روی رخت آویز بیندازید .

ادامه مطلب  اکسسوری ضروری برای آقایان + 8 اکسسوری لوکس مردانه

بهترین برندهای تیشرت مردانه

این روزها بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی تمام تلاش خود را می‌کنند تا با تولید محصولاتی با بهترین کیفیت و تنوع بیشتر، رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کنند. در ادامه مقاله سعی داریم چند تا از بهترین برندهای تیشرت مردانه که به سادگی می‌توانید در ایران تهیه کنید را به شما معرفی کنیم.

1- تیشرت جین وست

جین وست یکی از برندها پرطرفدار استرالیایی است که در کشور ما هم طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از مزیت های تیشرت های جین وست جنس مرغوب آنها می باشد. این مدل تیشرت از نخ پنبه تهیه و تولید می شوند که می تواند به راحتی هوا را از خود عبور دهد و شما می توانید در فصل گرم سال به راحتی از آنها بدون اذیت شدن استفاده کنید.

2-تیشرت جوتی جینز

جوتی جینز زیر مجموعه برند جین وست می باشد. جوتی جینز همانند برند جین وست از نخ پنبه تهیه شده است که می تواند مانع از انواع حساسیت های پوستی در فصل تابستان باشد.این برند در کار خود تنوع زیادی از نظر طرح و رنگ به خرج داده و آقایان می توانند هر نوع استایلی را با این برند برای خود داشته باشند.

3- تیشرت آر ان اس RNS

اگر می‌خواهید یک لباس ایرانی تهیه کنید که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد، تیشرت برند آر ان اس انتخاب مناسبی می‌باشد. جنس تیشرت مردانه آر ان اس نرم و لطیف است و از نخ پنبه ساخته می‌شود. به همین دلیل در صورتی که می‌خواهید احساس خنکی را در فصل تابستان تجربه کنید و عین حال خوشتیپ باشید، خرید این تیشرت مردانه را فراموش نکنید.

ادامه مطلب  فوت و فن های مراقبت از لباس چرم با 10 نکته طلایی

4- تیشرت جامه پوش آرا JPA

«جامه پوش آرا» (JPA) با داشتن سه استاندارد ملی، نشان شوالیه صنعت پوشاک ورزشی ایران و نشان لژیونر آفیسر(نشان عالی لیاقت فرمانروا)، صف‌شکن برندهای ایرانی نه تنها در ایران که در تمام دنیاست. این برند با داشتن تجربه‌ای نزدیک به چهل سال و نگاهی هوشمندانه به ترندهای روز دنیای مد و همچنین درک نیاز بازار پوشاک ایران، تولید محصولات متنوع در سبک روزمره و کژوال را برای افراد بالای 15 سال هدف‌گذاری کرده است.

تیشرت جامه پوش آرا نیز یک انتخاب ایرانی و مناسب روی روزهای گرم است. جنس نخ پنبه این تیشرت باعت عبور جریان هوا می‌شوند و در نتیجه کمتر احساس گرما می‌کنید. این برند با تنوع بالا در مدل و رنگ سعی کرده تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد.

5- تیشرت آلشپرت

تیشرت آلشپرت یک برند آلمانی است که تخصص در تولید و تهیه تیشرت های ورزشی و کژوال مردانه را دارد. جنس تیشرت های این برند بسیار نرم و لطیف هستند و شما می توانید در تمامی فصل ها به خصوص تابستان از این برند استفاده نمائید.

سخن اخر

اگر نکاتی که در بالا به ان ها اشاره کردم را مد نظر خود قرار دهید ، در انتخاب تیشرت دچار مشکل نمی شوید . امیدوارم از این مطلب رضایت کامل را داشته باشید . باعث افتخار ماست که نظرات و پیشنهادات شما عزیزان را مطالعه و از انها در بهبود مطالبمان استفاده کنیم . به همین دلیل اگر از این مطلب رضایت داشتید و یا نداشتید از طریق فرم زیر با ما و دیگر دوستان در میان بگذارید .

 

مطالب مرتبط

 

منبع : بخش مد و پوشاک تی پکس مگ

دسته بندی استایل آقایان مد و پوشاک
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت