با دیناکالا آسان بفروشید و کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز نمایید!

شومیز مجلسی را با چه لباسی ست کنیم + انواع شومیز زنانه

شومیز مجلسی

شومیز مجلسی یک لباس زنانه جذاب است که در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید در نگاه اول خیلی ها فکر می کنند شومیز یک لباس ساده است ؛ اما در واقعیت می توان آن را با روش ها و لباس های دیگر به خوبی ست کرد. شومیز زنانه انواع متفاوتی دارد که در این میان شومیز حریر، ساتن و گیپور طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله قصد داریم لباس‌هایی که با شومیز مجلسی ست می‌شوند را معرفی کنیم تا پیش از مراسم یا هر مهمانی انتخاب راحت‌ و سریع‌تری را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید | پیراهن زنانه ، لیست 14 نوع پیراهن زنانه برای خانم های خوش سلیقه

فهرست بندی مطالب

تفاوت شومیز و بلوز زنانه

شومیز با تونیک چند تفاوت دارد. اولین تفاوت در بلندی آن‌هاست. تونیک از شومیز بلندتر (تا زیر باسن) است و بهتر است با شلوار ست شود اما شومیز کوتاه است و معمولا با دامن کوتاه ست می‌شود. دومین تفاوت در اندازه شومیز و تونیک است. تونیک معمولا فیت تن است اما شومیز کمی گشاد است و اندام را زیباتر جلوه می‌دهد. سومین تفاوت در جنس آن‌هاست. شومیز برعکس تونیک از پارچه‌های مجلسی مثل حریر دوخته می‌شود. شومیزها برعکس تونیک نیز معمولا آستین بلند هستند.

انواع شومیز مجلسی زنانه

خوشبختانه شومیز مجلسی تنوع بسیاری دارد و هر خانمی می‌تواند با توجه به سلیقه و علاقه خود آن را تهیه کند و استایل مورد علاقه خود را داشته باشد. حتی اگر به مد و فشن و لباس‌های روز دنیا علاقه دارید، لطافت پارچه حریرِ این لباس زنانه توجه‌تان را جلب می‌کند.

1- شومیز مجلسی حریر

شومیز مجلسی حریر یکی از زیباترین مدل‌ لباس زنانه است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه‌ای یا جین سِت می‌شود. این مدل شومیز حریر به صورت دکمه‌دار و بدون دکمه در بازار به فروش می‌رسد و مدل‌هایی همچون یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی و یقه مردانه را دربر دارد.

 

2- شومیز مجلسی گلدار

معمولا بازار فروش لباس‌ با طرح گل‌دار در فصل بهار و تابستان داغ‌تر از همیشه می‌شود. این مدل شومیز گلدار نه تنها ظاهر و استایل شما را زیبا و سرزنده می‌کند، بلکه در روحیه افرادی که با شما معاشرت می‌کنند، تاثیر مثبت و بسزایی دارد. در واقع شما با پوشیدن شومیز گل‌دار، زیبایی و سرزندگی را برای خودتان و دیگران به ارمغان می‌آورید.

ادامه مطلب  40 نکته مد و استایل برای آقایان | با این نکات استایل خودتو بساز

شومیز مجلسی

3- شومیز مجلسی طرح‌دار

شومیز طرح‌دار در مدل‌های گل‌دار، راه‌راه، خال خالی و رنگی تولید می‌شود. در طراحی بعضی از شومیزهای مجلسی از مروارید، سنگ و پولک نیز استفاده می‌شود. همچنین بعضی از شومیزهای طرح‌دار آستین یا یقه چین‌دار دارند که طرح پارچه تاثیر بسیاری در متفاوت شدن این لباس مجلسی زنانه دارد.

4- شومیز مجلسی ساده

معمولا شومیز ساده مجلسی تک رنگ است و مدل ساده‌ای دارد. با این حال این مدل شومیز زنانه طرفداران بسیاری دارد. شومیز مشکی و سفید از رنگ‌های جذابی هستند که بسیاری از خانم‌ها به این دو رنگ علاقه خاصی دارند که تاثیر بسزایی در زیبایی استایل زنانه نیز دارد.

5- شومیز مجلسی گیپور

خانم ها دوست دارند در مهمانی های رسمی و نیمه رسمی در عین سادگی، خاص و شیک باشند. شومیز گیپور مجلسی یکی از زیباترین مدل لباس زنانه است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه ای زنانه سِت می شود.

این مدل شومیز گیپور زنانه به صورت دکمه دار و بدون دکمه در بازار موجود است و یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی یا یقه مردانه دارد. قد شومیز گیپور مجلسی تا کمر است، که با هر مدل لباس زنانه ای به سادگی ست می شود.

معمولاً شومیز گیپور مجلسی را با مروارید، پولک، نگین یا منجوق تزئین می کنند که این نوع سنگ دوزی ها نه تنها مانع ساده و یکنواخت شدن مدل لباس زنانه می شود، بلکه استایل شما را متمایز از دیگران می کند.  معمولاً در مراسم های رسمی، این مدل لباس را با کفش پاشنه بلند مجلسی سِت می کنند، اما اگر شما از طرفداران کفش پاشنه بلند نیستید می توانید کفش تخت مجلسی زنانه را جایگزین کنید. توصیه می کنیم برای استایل مجلسی رنگ کفشتان را متناسب با لباستان انتخاب کنید. مرسوم ترین رنگ کفش مجلسی زنانه متناسب با شومیز حریر، مشکی، کِرِم، زرشکی و گلبهی است.

6- شومیز مجلسی بلند

بسیاری از خانم ها به لباس بلند یا تونیک زنانه علاقه دارند. اگر می خواهید یک تونیک مجلسی به تن کنید، شومیز بلند انتخاب مناسبی خواهد بود. طرح پارچه این مدل لباس زنانه را می توانید با توجه به سلیقه خودتان تهیه کنید.

ادامه مطلب  11 نکته برای پوشیدن کفش پاشنه بلند بدون درد پا

در صورتی که می خواهید شومیز مجلسی بلند را در یک مهمانی دوستانه یا غیررسمی به تن کنید، شلوار جین زنانه سفید یا شلوار کتان روشن انتخاب جذابی خواهد بود. درواقع بسیاری از خانم ها سراغ مدل شلوار زنانه با رنگ روشن نمی روند و همین مسئله باعث تفاوت استایل شما می شود.

همچنین کیف دستی زنانه و کفش تخت مجلسی زنانه انتخاب مناسبی برای این ست خواهد بود. البته شما می توانید از کفش پاشنه بلند نیز بهره مند شوید، اما توصیه می کنیم در مهمانی های دوستانه استایل کژوال یا غیررسمی داشته باشید تا جذاب تر شوید.

7- شومیز مجلسی زنانه مشکی

خانم های ایرانی به لباس های مشکی علاقه بسیاری دارند. لباس مشکی لکه و کثیفی را نمایش نمی دهد و معمولاً مناسب هر رنگ پوستی است. بیشتر خانم ها باور دارند که لباس های مشکی اندامشان را باریک تر نشان می دهد. معمولاً خانم های پلاس سایز رنگ مشکی یا تیره را به رنگ سفید یا رنگ های روشن ترجیح می دهند.

شومیز مجلسی مشکی یک مدل لباس زنانه کاملاً مجلسی و رسمی است. شما می توانید این مدل شومیز تیره رنگ را در مراسم های رسمی بپوشید و با یک کفش پاشنه بلند مشکی، کِرِم و قرمز و کیف مجلسی طلایی سِت کنید.

شومیز مجلسی

8- شومیز لی

شومیز جین یا همان لی با توجه به داشتن یکسری ویژگی های خاص می تواند برای هر خانمی ضروری باشد چرا که شما می توانید آن را با اکثر لباس های خود ست نمائید.شومیز لی یک گزینه بسیار عالی برای استفاده غیر رسمی و پوشش خیابانی می باشد که می توانید آن را در بهار و تابستان با شلوار جین به خوبی ست کنید.

9- شومیز کراواتی

یکی از مدل‌ های پرطرفدار، جذاب و جوان پسند شومیز کراواتی می باشد که در قسمت گردن آن کراوات یا پاپیون طراحی و دوخته می شود که به لباس متصل است. این سبک از شومیز معمولا از پارچه حریر که کمی هم گشاد است تهیه شده و برای استایل رسمی مناسب می باشد. این شومیز‌ها را می ‌توانید با شلوار یا دامن‌ های مجلسی ست کنید. جالب است بدانید که برای جذاب تر دیده شدن استایلتان شومیزهای یقه کراواتی را با شلوارهای چسب ست کنید.

ادامه مطلب  همه چیز درباره خرید شال و روسری + 10 مدل شال و روسری شیک

شومیز زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

بسیاری از خانم‌ها پیش از مهمانی یا پس از خرید شومیز به این موضوع فکر می‌کنند که شومیز خود را با چه لباسی ست کنند تا زیبا و منحصر به‌فرد شوند. در ادامه این مقاله چند استایل جذاب و چشمگیر به همراه شومیز مجلسی را به شما معرفی می‌کنیم.

1- شومیز مجلسی گلدار و دامن جین کوتاه

اگرچه شومیز گلدار ظاهری کلاسیک دارد و بیشتر مادربزرگ‌ها به این مدل لباس‌ها علاقه دارند، اما بهتر است بدانید که این مدل لباس زنانه هرگز قدیمی نمی‌شود و از نسلی به نسل دیگر انتقال می‌یابد! از این رو خرید شومیز مجلسی گلدار زنانه انتخاب جذابی است، چرا که بسیاری از طراحان مد و فشن و استایلیست‌های معروف دنیا به این مدل لباس زنانه توجه ویژه‌ای دارند.

دامن جین کوتاه یک لباس جذاب تابستانه است که بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه و اهل مد و فشن به این لباس علاقه خاصی دارند، چرا که دامن جین را می‌توان با بسیاری از لباس‌های زنانه ست کرد و استایل جذاب و خاصی داشت.

ست دامن کوتاه جین و شومیز گلدار دخترانه مناسب خانم‌هایی است که به استایل‌های منحصر به‌فرد کژوال یا اسمارت کژوال علاقه دارند و می‌خواهند در مهمانی متفاوت و جذاب باشند. این استایل جذاب و تابستانه را می‌توانید با یک صندل یا کفش تخت زنانه ست کنید و در مهمانی با ظاهر جذاب خود بدرخشید.

2- شومیز سنتی و دامن بلند زنانه

اگر به استایل شرقی، هندی یا بوهو علاقه دارید و می‌خواهید ظاهری متفاوت، شرقی و جذاب را تجربه کنید، شومیز سنتی انتخاب خوبی خواهد بود. شومیز سنتی با طرح‌هایی همچون بته‌جقه و حاشیه دوزی‌های هندی توجه بسیاری از خانم‌های شیک پوش را جلب می‌کند.

دامن بلند یکی از لباس‌های زنانه‌ای است که استایل‌های متفاوتی را می‌توان با آن تجربه کرد. چرا که این مدل دامن را می‌توانید در مهمانی یا حتی به همراه مانتو در خارج خانه در فصل تابستان به تن کنید و استایل خاصی داشته باشید.

برای بررسی و خرید شومیز زنانه . کلیک کنید .

ست شومیز سنتی و دامن بلند زنانه ظاهری جذاب و متفاوت دارد که در بیشتر مواقع از چشم خانم‌ها دور می‌ماند. از این جهت اگر می‌خواهید استایل متفاوتی را تجربه کنید، شومیز طرح‌دار سنتی و دامن بلند به همراه کفش تخت یا حتی کفش اسپرت زنانه، انتخاب چشمگیری خواهد بود.

ادامه مطلب  گوشواره های منگوله ای که اکنون می توانید بپوشید | 10 گوشواره شیک و خاص

3- شومیز یقه قایقی و دامن زنانه

شومیز یقه قایقی یکی از زیباترین طراحی‌های یقه لباس زنانه محسوب می‌شود که شما می‌توانید با کمک زیورآلات زنانه همچون گردنبند ظاهر خود را زیباتر کنید. همچنین خانم‌هایی که پایین‌ تنه پُرتری نسبت به بالا تنه دارند، می‌توانند با پوشیدن شومیز یقه قایقی توجه را به صورت و بالا تنه خود جلب کنند و جذاب‌تر شوند.

دامن زنانه انواع گوناگونی دارد و اگر می‌خواهید شومیز مجلسی به تن کنید، حتما از دامن مجلسی زنانه بهره‌مند شوید تا استایل‌تان رسمی و جذاب‌تر شود. معمولا برای مهمانی و مراسم‌های نیمه رسمی، دامن مجلسی انتخاب مناسب‌تر نسبت به شلوار است.

ست شومیز یقه قایقی و دامن مجلسی انتخاب بسیار زیبایی است. شما می‌توانید به همراه اکسسوری‌های زنانه همچون زیورآلات استایل خود را کامل کنید. همچنین کفش پاشنه بلند زنانه برای این استایل جذاب و مناسب است.

4- شومیز مجلسی حریر و دامن خال خالی

یکی از پرطرفدارترین جنس پارچه برای لباس زنانه، حریر است. پارچه حریر جزء خانوادۀ پارچه‌ ابریشمی است که به دلیل نازک و سبک بودنش، توجه بسیاری از طراحان مد و فشن و استایلیست‌ها را به خود جلب کرده است.

جالب است بدانید که چینی‌ها خود را تولیدکننده اصلی پارچه حریر، حتی پیش از میلاد مسیح می‌دانند و از زمان گذشته از این مدل پارچه برای لباس زنانه، روسری و پیراهن استفاده می‌کردند. پارچه حریر جنس نازک و بسیار خنکی دارد و معمولا در کالکشن لباس‌های بهاره و تابستانه مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار می‌گیرد.

شومیز مجلسی حریر یک لباس زیبای زنانه است که در طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌شود و بیشتر خانم‌ها حداقل یک شومیز مجلسی حریر در کمد لباس‌های خود دارند. شومیز حریر انتخاب مناسبی برای استایل جذاب مهمانی‌ها است.

ادامه مطلب  ویژگی های کفش ورزشی مناسب + انواع کفش ورزشی

اگر می‌خواهید استایل به‌روز و مدرنی را تجربه کنید، دامن خال خال انتخاب جذابی خواهد بود. در یک یا دو سال گذشته طرح پارچه خال خالی مورد توجه بسیاری از برندهای مشهور دنیا قرار گرفت که پس از آن بسیاری شیفته این مدل پارچه شدند.

مدل دامن خال خالی ظاهری منحصر به‌فرد دارد و با شومیز مجلسی حریر جذاب‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید ظاهرتان چشمگیرتر شود، یک کیف زنانه دوشی مینیمال یا کوچک به همراه کفش مجلسی زنانه انتخاب مناسبی برای این استایل خواهد بود.

5- شومیز مجلسی دخترانه و شلوار جین

بسیاری از دختران و خانم‌های جوان دوست دارند ظاهرشان خاص و متفاوت از دیگران باشد. از این رو یک شومیز مجلسی دخترانه طرح‌دار انتخاب منحصر به‌فردی خواهد بود. معمولا شومیز طرح‌دار تنوع بیشتری دارد و استایل شما را خاص و جذاب‌تر می‌کند.

مدل شلوار جین زنانه هرگز تکراری نمی‌شود. در صورتی که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارید و می‌خواهید در یک مهمانی دوستانه ظاهری جذاب داشته باشید، شلوار جین و شومیز دخترانه انتخاب کلاسیک و زیبایی خواهد بود.

با این حال شما می‌توانید مدل شومیز دخترانه و شلوار خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید تا جذاب‌تر شوید. برای مثال ست شومیز خال خالی یا راه راه به همراه شلوار جین زاپ‌دار زنانه و کفش کتانی سفید انتخابی مدرن و بی‌نظیر برای مهمانی‌های دوستانه خواهد بود.

نکاتی که هنگام انتخاب شومیز باید دقت کرد

  •  تنگ یا آزاد بودن یقه و سرآستین شومیز زنانه بسیار مهم است در واقع هر چه یقه و سرآستین‏ ها سفت و خشک باشند لباس شما بیشتر در چشم است و باید آستین ها و یقه به خوبی در جای خود باقی بمانند و تکان نخورند.

  • پارچه بکار رفته در شومیز بسیار مهم است که باید از جنس مرغوب و با کیفیت تهیه شده باشد.
  • بهتر است سراغ خرید شومیز با پارچه مصنوعی دوری کنید زیرا این دسته از لباس می تواند باعث تعریق بیش از حد گردد.
  • مورد مهم برای بررسی هنگام خرید شومیز زنانه، قد لباس است که بستگی به محل پوشیدن آن دارد. اگر قصد دارید رسمی‌ باشید یک شومیز که قد بلند دارد و برای داشتن یک ظاهر معمولی، شومیز کوتاه تر را انتخاب کنید.

ادامه مطلب  مدل کفش های ضروری برای خانم ها - 6 مدل کفش

با شومیز سفید چه استایلی بسازیم؟

خرید شومیز سفید را هیچوقت به تعویق نیاندازید زیرا چنین لباسی زیاد به کارتان می آید. می توانید از آن هم به عنوان استایل رسمی و هم روزمره استفاده کنید.شلوار مشکی گشاد، جین جذب، شلوارک، دامن تنگ کوتاه،‌ دامن لخت بلند و دامن پیله‌دار میدی، انواع لباس‌هایی‌ست که با خرید شومیز سفید می‌توانید ست کنید. رنگ پایین‌تنه را از سفید و هم‌رنگ با شومیز، تا رنگی و تیره می‌توانید انتخاب کنید. برای ست کردن شومیز سفید بهتر است در بهار و تابستان آن را با رنگ های پاستلی ست کنید و در پاییز و زمستان از رنگ های خنثی همچون طوسی استفاده کنید.

با شومیز مشکی چه استایلی بسازیم؟

رنگ مشکی همیشه کارساز است. می‌توانید زیر شومیز مشکی تاپ به رنگ شاد بپوشید و همه یا چند دکمه پایین بلوز را باز بگذارید. اگر پیراهن تابستانی بدون آستین در کمدتان پیدا می‌شود، روی پیراهن شومیز بپوشید، دکمه‌هایش را باز بگذارید و با یک کمربند خوشگل تزیینش کنید.

ترفندهای جذاب‌تر کردن استایل شومیز را می‌دانید؟

  • آستین های خود را تا بالای آرنج تا بزنید اما مواظب باشید که سرآستین هایتان را نپوشانید. این استایل می تواند برای روزمره بسیار جذاب باشد.
  • دو یا سه دککمه پایین شومیز خود را باز نگه دارید سپس دو طرف آن را به یکدیگر گره بزنید. البته فقط یک گره نزنید ؛ بلکه باید دو یا سه گره بزنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.
  • همانند فرانسوی ها عمل کنید ! جلوی شومیز خود را درون شلوار یا دامن کنید اما کناره ها و پشت شومیز را روی شلوار یا دامن خود بگذارید. اینکار در متفاوت شدن استایل شما بسیار مناسب است.

مدل شومیز زنانه

شومیز مجلسی شومیز مجلسی
شومیز مجلسی شومیز مجلسی
شومیز مجلسی شومیز مجلسی

 

مطالب مرتبط :

 

منبع :

فروشگاه بانی مد

نمناک

دسته بندی استایل خانم ها مد و پوشاک
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت